Digitalisering en het gebruiksgemak dat dit oplevert zijn zaken waar we bij STRADUS sterk in geloven en bijgevolg op inzetten. In de huidige tijden waar we door de allesoverheersende coronacrisis genoodzaakt zijn ons gedrag en onze manier van werken drastisch aan te passen, speelt digitalisering te meer een grote rol. De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan een applicatie die u toelaat digitaal af te roepen. Dankzij deze ‘afroep app’ kan u met behulp van een persoonlijke inlogcode uw orders online raadplegen en uw afroep – via telefoon, tablet of laptop – plaatsen op het moment dat u dat het beste uitkomt. Wij stellen vanaf heden deze app beschikbaar aan al onze klanten.

Voordelen van de digitale afroep app

Maak via onderstaande animatie kort kennis met onze afroep app en hoe deze u kan helpen in uw dagelijkse werkzaamheden. Kort samengevat levert de afroep app u volgende voordelen op:

  • Al uw orders in 1 duidelijk overzicht
  • Voorraadinformatie per artikel
  • Inzicht in het levermoment
  • 24/7 beschikbaar.

Snel aan de slag met uw eigen inlogcode 

Wilt u gebruik maken van de afroep app? U kunt dit aangeven via dit formulier. Wij maken vervolgens voor u een account aan. De afroepapplicatie is zeer gebruiksvriendelijk en u ontdekt vanzelf dat deze nog meer handige functionaliteiten biedt. Heeft u toch vragen? Dan lichten onze mensen u het gebruik graag verder toe.            

Nieuwe service, vertrouwde ondersteuning

Naast onze online aanbestedingszone en productzoeker hopen wij u met deze bijkomstige digitale service verder te ontzorgen. De afroep app biedt u immers gemak, efficiëntie en kostenbesparing. De eerste reacties op het gebruik van deze nieuwste online service zijn zeer positief. Uiteraard kunt u ook nog steeds via telefoon of mail rekenen op de vertrouwde service van onze ervaren binnen- en buitendienstcollega’s.